(Resim kredisi: MiHoYo) |
Optimize edilmiş bir Genshin Impact yapısı mı arıyorsunuz? miHoYo'nun ücretsiz, aksiyon dolu RPG'si, her şekil ve boyuttaki element tabanlı düşmanlara karşı dövüşlerle doludur, bu da çatlak bir takım oluşturmayı çok önemli hale getirir. İşte bu yüzden, bunu nasıl yapacağınızı ve daha fazlasını anlamanıza yardımcı olmak için buradayım. İşte şimdiye kadar oluşturduğum en iyi Genshin Impact yapıları ve kendi katil kurulumlarınızı nasıl geliştirebileceğiniz.
Mükemmel Genshin Impact yapısı nasıl tasarlanır?
Bir karakter oluştururken, sadece bir kahramana değil, her biri kendi unsurları ve niteliklerine sahip dört kahramana odaklanmanız gerektiğini hatırlamakta fayda var. Bu özellikle, Elemental Rezonans (bir takımdaki aynı elementin karakter sayısı) ve Reaksiyonlar (iki elementin savaş alanındaki birleşik etkisi) için gerekli olduğu savaş alanında önemlidir.
Ekibiniz kesinleştiğinde, her karakterin rolüne karar vermelisiniz. Bunun için, her bir karakterin yetenekleri ile birlikte takımınızdaki rollerini tanımlayan özelliklerini anlamanız gerekir. HP, Saldırı, Savunma, Dayanıklılık ve Kritik Oran / Hasar gibi özellikler kendinden açıklamalı olsa da, aşağıdakileri tartışmaya değer:
- Elemental Mastery: Elemental Reaction hasarını artırır.
- İyileştirme Bonusu: HP, sizi veya bir parti üyesini iyileştiren bir eylemle yenilenir.
- Gelen İyileştirme Bonusu: Bir eylemle iyileştirildiğinde HP yenilenir.
- Enerji Yenilemesi: Enerji, Elemental Küreler veya Parçacıklar toplanırken yenilenir.
- Güçlü Kalkan: Elemental kalkanın kırılmadan önce alabileceği hasarı artırır.
Silahlar
Bu, ana hasar kaynağınızdır, bu nedenle seçtiğiniz silahın parti üyelerinize uygun olması çok önemlidir. Her birinin farklı temel hasarı, özel stat güçlendirmeleri ve yetenekleri vardır. Kullanım ve geliştirme kristalleri aracılığıyla seviye atlanırlar - seviye sınırına ulaştığınızda belirli malzemeler kullanılarak yükseltilebilirler. Silahlar, materyal olarak kopyaları kullanılarak da iyileştirilebilir ve bu da yetenek istatistiklerini artıracaktır.
Eserler
Bir karaktere eklenen aksesuarlar ve her biri beş kişilik bir setin parçasıdır (bazı istisnalar dışında). Onları donatan karakterler, aynı setten iki veya dördüne sahip olduklarında özel bir destek kazanır. Bir yapının seviyesini yükselttikçe, her dört seviyede bir rastgele alt-stat buffı kazanır (ama bu asla ana stat olmayacak).
Yetenekler
Bir karakter için Yükseliş Seviyesi 2'ye ulaştığınızda, Yetenek seviyesinin kilidini açarsınız. Bunlar, her seviyede iyileştirme için malzeme gerektiren istatistik ve beceri bonuslarıdır, bu nedenle değerli malzemeleri harcamadan önce seçimlerinizi dikkatlice düşünmeniz gerekir.
Takımyıldızlar
Anlaması kolay ama geliştirmesi zor, her yinelenen karakter aldığımızda, takımyıldızlarındaki yıldızların kilidini açmak için kullanabileceğimiz belirli bir öğe alıyoruz. Bu benzersiz bonuslar, ne kadar çok alırsak o kadar faydalı olacaktır, bu yüzden mümkün olan en kısa sürede kilidini açmanız önerilir.
Bu kavramları anladıktan sonra, artık bir karakter partisi oluşturabiliriz. Bir sonraki örnek, iyi tanımlanmış rollere ve takım olarak iyi sinerjiye sahip bir takım karakter seçimini gösterecektir.
(Resim kredisi: miHoYo) |
Genshin Impact build: Şimdiye kadarki favori kurulumlarımız
Diluc - Ana DPS
Silah
- Prototip Animus: Normal veya yüklü saldırıların, küçük bir etki alanı içindeki düşmanlara yüzde 240 ek hasar verme şansı yüzde 50'dir. Yalnızca 15 saniyede bir gerçekleşebilir.
- VEYA Münazara Kulübü: Temel bir beceri, normal veya yüklü saldırı kullandıktan sonra, küçük bir alanda fazladan yüzde 60/75/90/105/120 hasar verin. Etki 15 saniye sürer, hasar yalnızca 3 saniyede bir gerçekleşebilir.
Artefakt
Gladyatör Finali: 2 bölüm: Saldırı + yüzde 18. 4 parça: Bu eser setinin kullanıcısı bir kılıç, Claymore veya sırık kullanıyorsa, normal saldırı hasarını yüzde 35 artırır.
Ana DPS'niz olarak Diluc'un saldırısını ve genel hasar çıktısını artırmaya odaklanın. Prototip Animus oyun içinde taklit edilebilir, ancak bunun için gerekli malzemelere sahip değilseniz, Münazara Kulübü biraz farklı ama fazlasıyla iyi bir alternatiftir.
Xiangling - Pyro Desteği
Silah
- Prototip Garez: Temel bir beceri kullandıktan sonra, normal ve yüklü Saldırı hasarını 12 saniyeliğine yüzde sekiz artırır. Maks. İki yığın.
- YA DA Halberd: Normal saldırılar ek bir 160/200/240/280/320 yüzde hasar verir. Her on saniyede bir ortaya çıkar.
Artefakt
- Noblesse Oblige: 2 birim: Elemental Burst hasarı + yüzde 20. 4 parça: Bir Elemental Patlama kullanmak, tüm parti üyelerinin saldırısını 12 saniyeliğine yüzde 20 artırır. İstiflenemez.
- VEYA Sürgün: 2 parça: Enerji Yüklemesi + yüzde 20. 4 parça: Bir Elemental Patlama kullanmak, diğer parti üyeleri için 6 saniye boyunca her 2 saniyede bir 2 enerji üretir. İstiflenemez.
Bu kurulumda Xiangling, hem ekip için bir Pyro Rezonansı (% -40 Cryo hasarı, +% 25 saldırı artışı) oluşturmak için bir kaynak olarak hem de diğer parti üyelerini destekleyerek bir destek olarak çalışıyor. Yukarıdaki eserler buna katkıda bulunur. Diluc'da olduğu gibi, Prototype Grudge en iyi silah seçimi daha yeterli, ancak Halberd güçlü bir ikinci.
(Resim kredisi: miHoYo) |
Fischl - Elektro DPS
Silah
- Bileşik Yay: Normal saldırı ve Hedefli Atış vuruşları, altı saniye boyunca saldırıyı yüzde 4/5/6/7/8 ve normal saldırı hızını yüzde 1,2 / 1,5 / 1,8 / 2,1 / 2,4 artırır. Maksimum dört yığın. 0,3 saniyede bir gerçekleşir.
Artefakt
- Berserker: 2 kısım: Kritik Oran + yüzde 12
- Gladyatör Finali: 2 bölüm: Saldırı + yüzde 18
Not: Herhangi bir saldırı artırıcı yapıyı sette beşinci olarak seçin.
Burada Fischl'in saldırısını, kritik istatistiklerini ve saldırı hızını, dolayısıyla belirli artefakt seçimini artırarak menzilli bir DPS olmasını istiyoruz. Bileşik Yay, bu amaç için tek uygun silahtır, bu yüzden mümkün olan en kısa sürede onu yapın.
Venti - Destek
Silah
- The Stringless: Elemental beceriyi ve elemental patlama hasarını yüzde 24/30/36/42/48 artırır.
- YA DA Favonius Savaş Yayı: Kritik vuruşlar, karakter için 6 enerji yenileyecek olan bir Elemental Küre oluşturmak için yüzde 60/70/80/90/100 şansa sahiptir. Her 12 / 10.5 / 9 / 7.5 / 6 saniyede bir gerçekleşir.
Eserler
- Sürgün: 2 parça: Enerji + yüzde 20 şarj olur. 4 parça: Bir Elemental Patlama kullanmak, diğer parti üyeleri için 6 saniye boyunca her 2 saniyede bir iki enerji üretir. İstiflenemez.
- Viridescent Venerer: 2 parça: Anemo hasar bonusu +% 15. 4 parça: Swirl hasarını% 60 artırır. Rakibin Elemental RES değerini 10 saniyeliğine Girdapta aşılanan elemente düşürür.
Kalabalık kontrolünün ana kaynağımız olarak, buradaki düşünce, Venti'nin Elemental Becerisini ve Burst cooldown'larını düşürürken enerji yeniden şarjını iyileştirmektir, böylece Wind's Grand Ode'u olabildiğince sık spam yapabilir ve ekibin geri kalanını yayabilecek Swirl Reaksiyonları uygulayabilirsiniz. Etkileri.
Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazı ile alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.