NVIDIA, RTX Remix Projesini temel alan Half-Life 2 RTX'i duyurdu. Oyunun yeni versiyonu Orbifold Studios grubunda birleşen dört Half-Life 2 modlama ekibi tarafından hazırlanıyor.
Mod geliştiriciler, en yeni RTX Remix'i kullanarak, Fiziksel Tabanlı İşleme (PBR) özelliklerini kullanarak malzemeleri yeniden oluşturur ve Valve'ın Hammer Düzenleyicisini kullanarak ek geometrik ayrıntılar ekler. Buna paralel olarak, RTX grafik kartına sahip oyunculara en güzel ve sorunsuz yeniden düzenlemeyi sunmak için NVIDIA'nın tam ışın izleme, DLSS 3, Reflex ve RTX IO dahil en son teknolojilerini kullanıyorlar.
Portal güncellemesinde olduğu gibi Half-Life 2 RTX'te de hemen hemen her nesnenin yüksek doğrulukla yeniden oluşturulduğu ve gelişmiş grafikler sağlamak için tam ışın izlemenin kullanıldığı belirtiliyor.
Dokuların ve nesnelerin kalitesi birçok kez arttı - örneğin, ana karakterin kostümünün geometrik detayları orijinalinden yirmi kat daha fazla hale geldi. Artık giyim kumaşlarının iç içe geçmesini görebiliyoruz ve plastik ile metal unsurlar arasında net bir etkileşim var.
Yazarlar, videodan bir parça örneğini kullanarak, her ışık kaynağının sahneden yansıdığını ve gerçekçi gölgeler oluşturduğunu, böylece Kleiner laboratuvarının gerçek bir yer olduğu hissini yarattığını belirtti.
Half-Life 2 RTX: RTX Remix Projesi, geliştirme sürecinin ilk aşamalarındadır ve yetenekli modcuların ve sanatçıların ilgisini çekmeyi amaçlayan bir projedir.
Ayrıca RTX'li Portal'ın NVIDIA DLSS 3.5 desteği alacağı açıklandı.
Yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka yazı ile alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.